خرید بهترین شیر ظرفشویی تصفیه آب اهرمی طلایی

شیر ظرفشویی ستاره ای فلاکستک یا فلکس تک fluxtek یکی از شیرهای برداشت لوکس و پرطرافدار می باشد که برای انواع دستگاه تصفیه آب خانگی نظیر دستگاه آب شیرین کن فیلتراسیون و دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس قابل نصب می باشد. فروشگاه اینترنتی گوارنوش عرضه کننده انواع شیر ظرفشویی اهرمی و ستاره ای با بهترین و قوی ترین برندها می باشد. برای خرید انواع شیر برداشت به قسمت فروشگاه مراجعه کنید.


شیر ظرفشویی ستاره ای فلاکستک  fluxtek

از معیارهای داشتن یک آشپزخانه لوکس و مدرن، نصب شیرآلات  بهداشتی زیبا، منحصر به فرد و با کیفیت می باشد. برند معتبر و شناخته شده فلاکستک یا فلاکس تک با کیفیت بسیار بالا و زیبایی چشم گیر محصولات خود، این امر را میسر نموده است. شیر سینک ظرفشویی اهرمی fluxtek فلکس تک از محصولات مدرن و پرفروش این کمپانی معتبر می باشد. این محصول در رنگ های طلایی براق و کروم تولید شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. شیر ظرفشویی اهرمی فلاکستک fluxtek به مرو زمان رنگ و کیفیت خود را از دست نداده و بسیار بادوام می باشد. این محصول قابلیت اتصال به انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی را دارد.


انواع شیر برداشت تصفیه آب خانگی:

شیرهای برداشت ظرفشویی دو دسته هستند: شیر برداشت تصفیه آب با دسته اهرمی و شیر برداشت تصفیه آب با دسته ستاره ای، شیرهای برداشت باید از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشند چرا که استفاده  از آلیاژ سرب در ساخت آن ها، کیفیت و ماندگاری را کاهش می دهد. جهت خواندان ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=57746




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد